czwartek, 23 lutego 2017

No ToMyśl nocą - Nowy Tomyśl (14 I 2017)


   W bieżącym roku Paweł J. zorganizuje cztery zawody na orientację (w tym Olędry 2017, której TP50 będzie zaliczana do klasyfikacji PMnO). W połowie stycznia org zaprosił zawodników na wieczorny bieg po mieście - Nowy Tomyśl na mapie typu Open Street Map. W czerwcu odbędą się zawody na orientację w Pakosławiu oraz Policku, zaś pod koniec października w zachodnich okolicach Nowego Tomyśla.
   Teoretycznie do zdobycia było 35 punktów kontrolnych, zaś optymalny wariant liczył 16,5 km. Przebiegłem 21,35 km z czasem 2:41. Z kolei zwycięzca zawodów przebiegł 19,2 km z czasem 2:26. Tak więc dość słaby wariant przebiegu musiałem wybrać, bo przekroczył aż o niemal 5 km od optymalnego. Tak więc końcowy wynik nie mógł być nawet przyzwoity :)
Mapa - No ToMyśl Nocą 2017
    Wybrałem dość słaby wariant przebiegu rozpoczynający od punktu 8, a potem do 15,18 czy 34. Niepotrzebnie punkt 16 (z południowej części mapy zostawiłem na sam koniec). Tym samym znacząco wydłużyłem dystans. Już z drugim punktem kontrolnym miałem problem z dotarciem do niego, bowiem przebiegła przez furtkę (niezaznaczona na mapie). Dośc długo szukałem właściwej drogi prowadzącej do 15 (przez garaże z jednej strony, zaś z drugiej - od strony Kościoła). Trochę problemów było z punktami 34 czy 23 - bowiem znajdowały się tam ogrodzenia nie do przejścia. Dość okrężnymi wariantami zdobyłem te punkty - z 10 zdobyłem 32 a potem powrót do 23, by następnie skoczyć do 9. Czułem, że będzie niewesoło, bowiem zostało jeszcze sporo punktów do zdobycia. Na szczęście nie były trudne za wyjątkiem punktów z parku (w szczególności 17). Na szczęście nie byłem tam sam, bowiem tego punktu szukali również Przemek G. czy Wojciech Sz. - to był ich jednak ostatni punkt, zaś ja miałem jeszcze do zdobycia 16 punkt kontrolny. Niestety do tego punktu prowadził dość długi wariant ścieżkowy i nie było możliwości skrócenia. Dość okrężnym wariantem dotarłem do mety jako szósty zawodnik. 
Wizytówka Nowego Tomyśla
    Zawody wygrał P. Wolniewicz z czasem o 15 min lepszym niż mój, zaś pozostałe miejsca na podium przypadło W. Szkudlarskiemu oraz P. Gładysiakowi. Kolejne zawody w ramach Chyże BnO w dniu 3 czerwca w Pakosławiu. Więcej info o zawodach: BnO Chyże.

Rywalizacja w 3drerun 

Podsumowując:
16,5 km, 35 PK
Miejsce: 6/8

Oficjalne wyniki:
1. Paweł Wolniewicz 2:26
2. Wojciech Szkudlarski 2:26:40
2. Przemysław Gładysiak 2:26:40
4. Jakub Michałowicz 2:31:10
4. Hubert Kawa 2:31:10
6. Seba Wojciech 2:40:50
7. Bartosz Rajewski 3:56:50
7. Sławek Drgas 3:56:50

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz