poniedziałek, 30 czerwca 2014

I Mistrzostwa Poznania w Biegach na Orientację (28-29 VI 2014)

      I Mistrzostwa Poznania, mimo wakacyjnego terminu, uważam za całkiem udane. Pierwszy etap odbył się w MTP i miał charakter sprintu. Postanowiłem wziąć udział w etapie II w Dziewiczej Górze w kategorii OPEN z moją rodzinką. Sporym i pozytywnym zaskoczeniem była dla mnie nowa mapa - Dziewicza Góra III obejmująca północno-wschodnie rejony Dziewiczej Góry. 
   Troszkę żałowałem, że nie wziąłem udziału w M-21. Lubię bowiem trudne i wymagające tereny, gdzie wytrzymałość fizyczna oraz umiejętności nawigacyjne odgrywają znaczącą rolę. Z drugiej strony - czym skorupka za młodu nasiąknie, tym na starość trąci. Chciałem bowiem, by moja córka możliwie jak najszybciej złapała bakcyla odnośnie BnO. Na razie najbardziej ją fascynowały elektroniczne punkty kontrolne, gdzie należałoby potwierdzić za pomocą chipa :). 

Między czwartym a piątym punktem 

    Startowaliśmy w 29 minucie i byłem zaskoczony, że nie musiałem startować z puszki startowej (co miało konsekwencje w oficjalnym czasie, bowiem spędziliśmy w lesie o 29 min szybciej) . W końcu to trasa popularyzacyjna, a nie sportowa i czas w tej kategorii nie odgrywał roli. Dla nas istotne było to, czy Krystynka wytrzyma całą traskę. Początki były dość niemrawe, bowiem Kryśka dość szybko chciała być na rączkach. Bakcyla złapała dopiero po 1,5 km (ok. 20 minutach) i byliśmy szczęśliwi, że będzie fajnie. Potem już sama chciała biegać, by chipem potwierdzić kolejny punkt. Widać to zresztą na poniższych zdjęciach :)

Przedostatni punkt
Źródło: S. Kaczorowska, http://poznajpoznan.com/galeria


 
Już prawie meta :)

Meta
Źródło: S. Kaczorowska, http://poznajpoznan.com/galeria

Trasa OPEN - Dziewicza Góra

Podsumowując:
Dystans: 2,5 km, 9 punktów kontrolnych
Czas: 1:07:39
Miejsce: 4/7

Międzyczasy (w nawiasie miejsce):
Start - PK1 : 9:46 (4)
PK1 - PK2 : 6:54 (6)
PK2 - PK3 : 5:52 (5)
PK3 - PK4 : 6:40 (5)
PK4 - PK5 : 10:02 (4)
PK5 - PK6 : 12:13 (4)
PK6 - PK7 : 7:07 (4)
PK7 - PK8 : 2:01 (2)
PK8 - PK9 :  5:42 (2)
PK9 - Meta : 1:22 (4)



1 komentarz:

  1. moja Lenka biegała ze mną rok temu z PPzM, ale potem przyszły zawody nocne to jej nie brałem a do lasu to już wcale :)

    OdpowiedzUsuń