wtorek, 27 maja 2014

ROkietnickie InteGRAcje. ROdzinne REWELAcje (26 V 2014)

     W Rokietnicy co roku odbywa się cykl biegów rodzinnych im. Dominiki. Nie mogło mnie zabraknąć, choć nie cierpię biegów przełajowych. W Zintegrowanym Biegu dla Mamy postanowiłem zrobić wyjątek i pobiegłem krótki, bo liczący ok. 1,7 km dystans dla rodzin. Pobiegłem to za mało napisane, bowiem nie mogłem nie wziąć córeczki :). Nie ukrywam, że na mecie mocno dyszałem. Naturalnie Krystynka wszystko naśladowała :P 
   Załapaliśmy się także na fotkę (czwarte zdjęcie na prawej stronie).   

     Zasady biegu były bardzo proste - liczy się sam udział, a nie zajęte miejsce. Za udział są przyznawane punkty w zależności od wieku, tj. dzieci do lat 16 lat - 3 punkty, osoby powyżej 16 r.ż. - 1 punkt. Otrzymałem za ten bieg 4 punkty jako team rodzinny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz