środa, 3 września 2014

On-Sight AR - Chojno(k.Wronek) (23 VIII 2014)


   Ciekawy rajd na orientację zaoferował On-Sight po Puszczy Noteckiej. Miałem mały dylemat co do wyboru rajdu, bowiem w tym samym dniu odbyły się zawody na orientację w Rakowni (http://www.spotkaniawpuszczy.pl/orient). Uznałem jednak, że skoro byłem tam w minionym roku, zatem w tym roku wybiorę inny rajd. 
    Udało mi się namówić znajomego i wew czwórkę wyruszyliśmy do puszczy. Mapa była ciut zdeaktualizowana, bowiem pochodziła z 1989 roku (Małe Błota). Nie przeszkadzało mi to, bowiem z doświadczenia wiem, że pewne elementy są stałe. Mam tu na myśli głównie warstwice oraz w mniejszym stopniu główne drogi. Tym bardziej, że otrzymaliśmy jeszcze mapę w skali 1:50000. 
    2,5-letnia córka dzielnie wytrzymała trudy rajdu, choć przez znaczną część trasy siedziała na wózku. Najważniejsze, że wytrzymała i była szczęśliwa :) Punkty poszły nam bardzo gładko i w końcówce prowokowaliśmy dwóch chłopaków z ojcem do biegu - i na nasze szczęście w drodze do mety wybrali trudniejszą drogę. A ja z córką szybko szedłem po pięknym asfalcie - co mnie zaskoczyło, bowiem byliśmy w okolicach puszczy... 

Dekoracja zwycięzców na trasie TP10 wraz z Marciniak Team 

     W sumie przebyliśmy 13,5 km w 132 minuty - fajny czas uzyskaliśmy, nieprawdaż? Końcowe 4-5 km poruszaliśmy się 8:30 min/km, co było efektem pięknego (czytaj: gładkiego) asfaltu. Nie ukrywam, że momentami było dość ciężko z uwagi na piaszczyste drogi - na szczęście nie musiałem dodatkowo dźwigać wózka mając Krysię na rączkach. Tak więc ojcowie małych dzieci - zabierajcie na trasy rodzinne gdzie się da - naprawdę warto!!!

Numery startowe 

Mapa z rajdu


Podsumowując:
TP10, 5 punktów kontrolnych
Czas: 2 h 12 min
Miejsce: 1/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz