poniedziałek, 13 stycznia 2014

Grand Prix Hadesu w BnO - Bieg 1 - Malta Olszak (12 I 2014)

     Pierwszy etap rocznego cyklu BnO za mną. Bieg odbył się w Olszaku (położony obok j.Malty). Trasa liczyła 8,3 km (długa), choć do wyboru była trasa średnia oraz łatwa.
    Bieg, w przeliczeniu na dystans, był nieco słabszy w porównaniu z biegiem w Dziewiczej Górze. Było to podyktowane koszmarnym błędem przy punkcie 1, bowiem za wcześnie zacząłem szukać punktu (tzn. przy pierwszej linii energetycznej, a nie przy drugiej). W tym punkcie straciłem 2 min. Kolejny błąd pojawił się w przebiegu między pkt 2 a 3, zakończony kąpielą w rzeczce (prawie do szyi). Tym razem bobry zawiodły, bo myślałem, że tam jest porządna kładka. No ładnie rozpoczął się bieg.
    Początek biegu, a już byłem cały mokry. Dalszą część trasy jakoś przebolałem, bowiem zdołałem utrzymać w miarę równe tempo, choć nie było zachwycające. Z zazdrością patrzyłem jak inni mi uciekają , np. S.Burchardt (startował 2 min po mnie - już w 2 punkcie), P. Pawłowski (startował 6 min po mnie - w 6 punkcie), a nawet M. Niedbała (startował 14 min po mnie - w 11 punkcie).


Ostatecznie zająłem 23 miejsce na 59 zawodników z czasem: 78:34. Zwyciężył R. Zabel z czasem 53:26. 


W trakcie zapisów

A tutaj mój start

Podsumowując:
8,3 km, 17 pkt kontrolnych
Czas:78:34
Miejsce: 23/59

Klasyfikacja generalna (po 1GP):
1. Robert Zabel 100,00
2. Mateusz Niedbała 96,74
3. Paweł Górczyński 87,26
4. Krzysztof Muszyński 84,95
5. Marek Galla 84,81
6. Maciej Gramacki 80,11
...
23. Sebastian Wojciech 68,01
...
58. Krzysztof Kalinowski 0,00

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz