poniedziałek, 6 stycznia 2014

I Noworoczny Bieg na Dziewiczą Górę (na orientację) - (1 I 2014)

     Pierwsza edycja biegu noworocznego organizowanego przez stowarzyszenie Biegaj z Mapą, fundację ZAMIASTem oraz SKO Kompas Koziegłowy odbyła się w Dziewiczej Górze.
     Teren biegu był mi już dobrze znany z uwagi na to, iż w tym samym terenie odbył się jeden z etapów Grand Prix organizowany przez KS Hades. Wiedziałem też, że będzie podbieg na Dziewiczą Górę i to zapewne na początku trasy. Tak było i tym razem.
    Bieg rozpocząłem spokojnie, bowiem nie jestem przyzwyczajony do biegu po wzniesieniach. Udało mi się uniknąć większych błedów nawigacyjnych, o czym świadczył mój track z biegu. Ostatecznie zająłem II miejsce (za P. Górczyńskim) z fajnym czasem 49:21. Pokonałem też kilka niezłych (wg mnie) nazwisk, np. P.Pawłowskiego (zwycięzcę I edycji Poznaj Poznań z Mapą w średniakach), G. Kovalenkę czy K. Gruhna.

Mapa - Dziewicza Góra ("czysta")

Track z mojego biegu

Seba na starcie  

Seba na mecie zastanawiający się, gdzie jest D. Zalewski



Podsumowanie:
5,5 km, 17 pkt kontrolnych
Czas: 49:21
Miejsce: 2/14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz