czwartek, 24 kwietnia 2014

Poznaj Poznań z Mapą 2014 (E1, os. Tysiąclecia)

  W okresie wiosenno-jesiennym stowarzyszenie Biegaj z Mapą organizuje cykl w ramach "Poznaj Poznań z Mapą". Cykl ten składa się z czterech etapów rozgrywanych wieczorami (w środy) w poznańskich parkach i na osiedlach. Nowością jest podział kategorii sportowej ze względu na płeć, co jest dobrym pomysłem z uwagi na to, iż w poprzedniej edycji miejsca na podium zajmowali zawodnicy (a nie zawodniczki).
     Etap 1 odbył się na os. Tysiąclecia (naprzeciwko Malty). W mojej kategorii startowało 17 zawodników. Analizując listę startową to obawiać się miałem jedynie P. Jusika, a przede wszystkim samego siebie. Poprzedni bieg pokazał, że stać mnie na różnego rodzaju fajerwerki biegowe :) (np. dołożenie 1,5 km). Tym razem biegłem dość ostrożnie i z zachowaniem koncentracji.
     Ostatecznie zająłem 2 miejsce za P. Jusikiem (strata ponad 1 min). Popełniłem jeden większy błąd, który kosztował mnie 30 sekund. Był związany z przebiegiem z 8 do 9 punktu - wybrałem bardziej skomplikowany południowy wariant niż łatwiejszy północny. Sytuację skomplikował punkt 10, bowiem byłem przekonany, że to punkt 9. Na szczęście dość szybko zorientowałem ten błąd.
   

Mapa z pełnym przebiegiem 

Grubasek na trasie
Autor zdjęcia: R. Zabel, 
https://plus.google.com/photos/102524910141948892724/albums/6005587280808870625?banner=pwa

Więcej informacji: Poznaj Poznań z Mapą 2014
Oficjalne wyniki: E1 os. Tysiąclecia

Podsumowanie:
3,2 km, 20 pkt kontrolnych
Czas: 22:46 

Miejsce: 2/17


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz