niedziela, 10 maja 2015

V Pieszy Rajd na Orientację "Poznajemy okolice Sękowa" - Przystanki (25 IV 2015)

 Pod koniec kwietnia miałem przyjemność wzięcia udziału w kameralnej imprezie znanego w świecie napieraczy na orientację - Stasia Kaczmarka (mistrza polski weteranów w rajdzie na orientację) w towarzystwie Joasi Owczarz (3 miejsce w Pucharze Polski w MnO wśród kobiet). O poziom trasy nie musiałem się obawiać i naprawdę szkoda, że tak mało zawodników wzięło udział w ciekawym rajdzie na orientację w przeciwieństwie do trasy rodzinnej.
  Udział w tym rajdzie wzięło 88 osób, w tym pięciu na trasie sportowej. Mi przypadło miejsce 3 z bardzo słabym czasem 3h 53 min przebiegając tylko 27 km. Punkty kontrolne były w ciekawych miejscach umiejscowione zgodnie z hasłem rajdu "Poznajemy okolice Sękowa".  
  Na trasie sportowej zawody wygrał Jakub Runowski z czasem 2h 38 min, zaś na drugim miejscu - Maciek Wąsowski. Poza konkursem udział wziął także Michał Jędroszkowiak, który pokonał trasę w ok. 2 h (wow :)). 
    Co do mojej osoby - to za bardzo nie chciałbym się rozpisywać. Byłem chyba na ciężkim kacu, bowiem już po kilku kilometrach czułem się fatalnie. Musiałem na kilka minut się położyć i odpocząć. Momentów tego typu było wiele, co zresztą wynika z tabelki pt. struktura mojego tempa, gdzie niemal 30% łącznego czasu byłem w stanie spoczynku. Szkoda, że akurat w tym dniu byłem niedyspozycyjny. Błędów nawigacyjnych w tym rajdzie było niewiele, choć z jednym punktem za bardzo przekombinowałem - ale to nic w porównaniu z brakiem dyspozycyjności w tym dniu :)
Statystyki z rajdu "Poznajemy okolice Sękowa"
   Z poniższych tabelek wynika jednoznacznie, że to nie ja wziąłem udział w rajdzie "Poznajemy okolice Sękowa" :) Porażka na całej linii pod kątem kondycyjnym. Rajd pozostanie w pamięci głównie z wysokich walorów krajoznawczych - tj. kilka punktów położonych przy starych cmentarzach oraz w okolicach jeziora Luboszyńskiego i Buszewskiego.
Struktura mojego tempa z rajdu "Poznajemy okolice Sękowa"
Dla porównania struktura mojego tempa z rajdu "Złoto dla Zuchwałych"
Mapa z rajdu "Poznajemy okolice Sękowa"
Dyplom pocieszenia :)
Podsumowanie:
Trasa sportowa, 16 punktów kontrolnych
Czas: 3h 53 min
Miejsce: 3/5

Ostateczne wyniki:
1. Jakub Runowski 2h 38 min
2. Maciej Wąsowski 3h 9 min
3. Sebastian Wojciech 3h 53 min
4. Katarzyna Araszkiewicz 5h 35 min
5. Martyna Miężalik 5h 35 min
PK Michał Jędroszkowiak ok. 2h

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz