poniedziałek, 22 sierpnia 2016

5 Nadmorski Bieg na 5 - Grzybowo (k.Kołobrzegu) - 20 VIII 2016

   Oferta wakacyjna biegów jest dośc bogata i jakoś czułem chęć zrekompensowania nieobecności na rajdzie zorganizowanym przez On-Sight Adventure Race na trasie TP50 z powodu wyjazdu nad morze. 
   Krótki przegląd na stronę MaratonyPolskie i wszystko jasne - najbliżej Kołobrzegu odbył się bieg w Grzybowie, tj. Nadmorski Bieg na 5 organizowanego przez Fundację Ambasada Aktywności.
   Bieg ten był przeznaczony dla każdego i do tego za free. Na początku startowali dzieci w wieku do 6 lat na dystansie 50 metrów i chyba z powodu bardzo wysokiej frekwencji nie do końca odbył się na zasadzie fair-play. Wydaje mi się, że lepszym pomysłem byłoby rozdzielenie biegów dziecięcych na dwie kategorie wiekowe, tj. 3-4 lata oraz 5-6 lat. Na tak krótkim dystansie dzieciaki nie były w stanie swobodnie biegać.... po prostu przewracały się...
W takim tłumie dzieciaków nie mogłem zostawić Krysi bez opieki :)
     Znacznie spokojniej było na dystansie młodzieżowym oraz głównym. Wystartowało 91 śmiałków, zaś bieg odbył się w całości po plaży. Już po 1 km czułem, że obrałem nieco za szybkie tempo. Pogoda, co prawda, bardzo rozpieszczała. Niestety było dość duszno i nie zdołałem przyspieszyć na końcowych metrach. Niemniej jednak na dość ciężkim terenie zdołałem uzyskać czas podobny do stycznia b.r. na Cytadeli - a przecież teren biegu był zupełnie inny. Najlepszy uzyskał czas na poziomie 18 minut....
Już na mecie :)
     Na mecie dla każdego czekał pamiątkowy medal, izotonik, brzoskwinia, grochówka czy placek drożdzowy. Sporo tego było i do tego za free. Pod tym względem orgowie bardzo rozpieścili zawodników. Oprawa czy pomysł zawodów przedni.... Jedyne niedociągnięcie - to stanowczo zbyt krótki dystans dla najmłodszych oraz brak podziału tegoż biegu na kategorie wiekowe. 



Podsumowanie: 
Dystans: 5 km
Czas: 23:42
Miejsce: 26/91

Wyniki oficjalne:
1. Grzegorz Opiał - Kraków - 18:02
2. Sebastian Weryk - Szczecin - 18:51
3. Mariusz Tokarczyk - Legnica - 18:56
4. Ireneusz Jarecki - Trzebnica - 19:03
5. Robert Bajgert - Kołobrzeg - 20:26
6. Robert Grabsztunowicz - Szczecin - 20:43
...
26. Sebastian Wojciech - Rokietnica - 23:42
...
91. Jadwiga Komers - Grzybowo - 54:02

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz